0 سفارش
بستن× شماره تلفن تماس با ما: 09391815029



ربات غول پیکر مبارز حراج شد

یک استارت آپ آمریکایی که ربات های عظیم برای مبارزه می ساخت، اعلام ورشکستگی کرده است. این شرکت ربات غول پیکر خود با ارتفاع 16 فوت را در وب سایت«ای- بی » حراج کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد عصر جنگ ربات های عظیم به پایان رسیده است. این درحالی است که استارت آپ آمریکایی«مگاباتس» که ربات های عظیمی برای این مسابقات می سازد نیز اعلام ورشکستگی کرده است.

درهمین راستا این شرکت ربات «ایگل پرایم» به ارتفاع 16 فوت را در وب سایت «ای بی» به حراج گذاشته است.

این ربات هنوز کار می کند و  حتی اسلحه هایی نیز دارد.  البته به دلیل مسابقات خراش هایی روی ربات وجود دارد و پدهای پلاستیکی آن نیز فرسوده شده اند.

البته خرید ربات «ایگل پرایم» پرهزینه ای است. هزینه ارسال آن به نقاط مختلف جهان ممکن است به 50 هزار دلار رسد. همچنین خریدار باید 7 هزار دلار هزینه جایگزین کردن قطعات فرسوده کند. علاوه برآن نباید فراموش کرد این ربات 15 تن وزن دارد.

علاوه بر این موارد خریدار باید هزینه های نگهداری مانند تعویض روغن آن را نیز در نظر بگیرد. با این وجود قیمت مناقصه این ربات از یک دار به 50 هزار دلار رسیده است و پیش بینی می شود تا سوم اکتبر قیمت آن بالاتر نیز برود.

دلیل ورشکستگی «مگاباتس» نیز ناتوانی در پرداخت اقساط وام است. بنابراین شرکت تصمیم دارد با فروش دارایی هایش وام بانک را پرداخت کند.


    دیدگاه خود را ارسال کنید



    توجه: جهت بارگذاری مجدد تصویر امنیتی Ctrl + R را فشار دهید